• 2006-06-29

    未來兩日

    版权声明:转载时请以超链接形式标明文章原始出处和作者信息及本声明
    http://www.blogbus.com/daisychoi-logs/2720358.html

    ::..未來兩日要和媽媽去macau..::

    哈哈..^^..當然不是"賭"啦..(個個都問這個問題^^'')

    有機會一定要偸走去拍相..哈哈..

    希望心情也變得好點..

    各位親愛的朋友..記得要想唸我哦..哈哈..

    有事就畱言給我吧..^^

    ... ...

    End

    分享到:

    历史上的今天:

    清醒 2007-06-29

    评论

  • 應該係"沉迷賭博,等於倒錢落海。"



    竟然打錯tim.真係唔好意思~~ >_<
    回复阿淳说:
    哈哈..黎個啊淳...^o^
    冇賭啊冇賭啊..好乖咖我..點會賭..
    2006-07-04 15:45:38
  • 沉迷賭博,等於賭錢落海。



    wakaka... :D 唔使解釋啦,大個女賭錢都岩架啦.







    好啦好啦,影多D相啦,玩得開心D...
    回复阿淳说:
    哈哈..真係冇賭咖..哎呀..居然唔信人哋><''
    唉..唔方唔開心啦..好纍就真..
    2006-07-04 15:44:38
  • 我也想去……哈哈,回想你dia~~希希:)
    回复QUE说:
    哈哈..^^ QUE QUE.最近很少看到妳哦..
    2006-07-04 15:43:31
  • 又去..?!

    成日去嘅..?!
    回复m君说:
    哈哈..邊有成日..黎次去聽課啊嘛..^^''
    2006-07-04 15:41:17
  • 希希成日都去澳門的~ ^^
    回复Gaku说:
    嘻嘻...邊有成日喔..^^''
    2006-07-04 15:39:47